JAG VILL HA MAT!




Haha, härliga minnen från detta fina cafét med enbart skum i min chailatte och barnens räk chokladkakor.


Jag kan inte äta ett skit! Försökte mig på en liten morot förrut, kände inte smaken och spydde nästan och, höhö. Inga fler detaljer! Jag mår så dåligt :( Slem i hela halsen, snurrig, huvudvärk, helt täppt i hela huvudet, halsont som tusan och en massa mera. Nej fy, snart får det vara nog! Har någon sorts influensa. Tror febern gått ner lite. Men märks inte så mycket då jag fortfarande har ont i lederna och sådant trevligt. Jaja, nu vet ni i alla fall att jag inte är död! Livstecken to everybody!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilka minnen på cafét! :)

Jag och Elin såg dvärjen under bordet igår, asså han riktiga! :o

Nej!! Du måste bli frisk nu Ellen. Saknar dig. Puss<3

2010-02-23 @ 20:38:04
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

awww gumman! det låter ju inte bra det! :( saaknar dig! coome baack! <3333 du behöver kukuelekumedecin nu tror jag allt! Puusss på dej! och bli frisk! <33

p.s BLI FISK! <3

2010-02-23 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0