en helt (o)vanlig torsdag.


I torsdags var jag ensam kvar i mitt stora hus. Så Linnea skulle sova över, men sen fick vi en till liten söting på kroken, annaaa! Och om vi hade det mysigt :) Bakade, lagade mat, rullade i snön, låg i snön och kollade på den stora stjärnhimelen. Mycket, mycket trevligt!
När vi var trötta la vi oss och kollade på film, sen upp till den stora sängen och.. soov som prinsessor.
På morgonen blev det en turit trpp till 23:an (ofc vi har film på det). Tack för att ni höll mig levande denna torsdags kväll!


tacofamiljgruppbild!

söten sölar!

Pyjamas daax!

nagellack för fulla muggar! (det som är utanför går bort på natten, hih)



skrivaskriva


noo sneakpeak! haha, söt(L)

Det var allt från oss, vi är bäst, inse det, puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var mysig torsdag :) Jag vill inte ha ett O framför vanlig torsdag. Skulle vara så mysigt att sova över och ha såna myskvällar mitt i veckan :) Thihi.

Hahahhaa! Bilderna är bara för snygga!

Puss på dig söta du<3

2010-02-07 @ 19:25:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha, dem är bäst! Let's kill the O!<3

2010-02-08 @ 16:07:15
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0