Zebra.



GRATTIS i efterskott kära du! Hoppas du får ett mycket bra år som sextonåring, klappa katten mjaou. Puss på dig gull.

På min första lektion idag var det helt omöjligt att hålla ögonen öppna. Gud. Har aldrig vart svårare. Trodde nästan att jag skulle däcka. Ögonen stängdes heela tiden. Satt och hade naglarna i kinderna. Sen tog jag en promenix med Tove och vi fick syret till våra hjärnor som gjorde att vi kunde ta oss igenom nästa lektionen.
Hade min första kinesiska lektion idag också! Var mycket intressant. Fick lära oss att säga hej, jag heter, du då, tack och lite sådant nödvändigt. Nästan fullärd ju!
Sen åkte jag hem och la mig i soffan med satc som sällskap. Hade tänkt åka till gymmet och träna på de sista jag har kvar på kortet. Men usch, har ingen lust alls! Kanske en rask promenad istället? Hm..

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt med lite luft och allt. Mys med kinesiska juuu! :) puss<3

2010-08-30 @ 19:23:33
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag hade mina första lektioner på the D idag! OOOH.

Hoppas du blir proffs på kinesiska så kan jag kidnappa dig till kina och ha dig som tolk. Det hade varit något!

tack finaste<3

2010-08-30 @ 20:45:52
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0