Crazy bananas!


Igår innan vi begav oss till Alexanders hus kom dessa två flickor till mitt hus tog lite foton och hey! Här har vi några.

Anna snygging!

Bara snyggs här!

HAHAHAHAHA. Förlåt Mari, men en sådan här splended bild kan inte bara ligga och damma i mappen! Lovar, du överlever, so sweet.

Sen när vi väl åkt så fick vi höra att dem inte var hemma än och att det skulle ta en stund, sega som dem är! Så stack till Mari och bakade apigt goda kokosbollar som vi tog med! Sen stack vi dit och allt var frid och fröjd!

haha, vilket crazy bananas böj!

Galet fin i Andreas ros1 (hardcore bby) och Maris ros1. Låter som att det är Andreas ros1 men det är min ros1 som jag döpt till Andreas! Woow.


Fula posen med nya jackan!

DU! HA DET FREAKING BÄST. JA DU, ehhhhh hehehehehe. Japp. Jag vet själv inte vad jag ska göra nu, I'm so lonely right now I'm just LOVING it. Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

är inte den där hund-tavlan med i Amelie from Montmartre?

2010-08-07 @ 12:42:25
URL: http://aconseguir.blogg.se/
Postat av: Mari

Hahaha på vissa bilder ser vi så himla retarded ut! Men jag älskar't

Nu slipper jag också undra hur jag ser ut utan hår med en leopard mössa :) mina böner är besvarade! Hallelulja

Din jacka vara skitsnyggh! Ett riktigt kap, good job

2010-08-11 @ 13:55:04
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Man kan ju inte bara sluta att älska bildern på Mari :) Åh vilken härlig da' det va :D puss<4

2010-08-12 @ 14:25:25
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0