Ellen Kristina.

image1704
Hej. Tänkte berätta lite om mig.
Jag heter Ellen och bor i Göteborg. När jag slutat skolan ska jag flytta till Paris, bo i en fin lägenhet och skriva kärleksromaner med en gammal och skruttig skrivmaskin. Mina stora intressen är speciellt Marie-Antoinette. Men även film, musik, tavlor och läsning. Jag gillar djur väldigt mkt, speciellt Mopsar. På sommrarna brukar jag alltid segla i några veckor. Brukar oftast bara sitta och fantisera om mycket. Jag har en onormal bror som jag älskar. Jag har också en vit undulat vid namnet Joel. Han och jag brukar sitta och diskutera olika saker jag inte pratar med någon annan om. Jag håller mycket hemligt så jag vet inte om det finns någon som känner mig riktigt bra. Jag håller oftast mycket hemligt för att jag vill ha det för mig själv. Eller så vill jag bara inte berätta. Nu i sommar ska jag åka till Paris och Barcelona. Vi åker till Paris för att b.la. jag vill se Marie-Antoinette slottet och gå på museum. Och för att jag har en stor passion till Moulin Rouge. Min kära mor är franska lärare och har bott i Frankrike i ett halv år. Jag har franska i skolan. Mamma och jag brukar prata om att vi ska åka till Paris ensamma lite senare utan pojkarna som finns i famlijen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Så jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken snygg bild x)

2008-03-28 @ 18:28:15
URL: http://neversmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0