Hej o mätt (hå)


Hej! Kom hem från första konfermations mötet som ska vara varannan vecka ändå till April då det är klart.
Jag är nog inte så troende. Men man kan ju alltid bli lite för att det kan vara mysigt ibland. Kyrkorna tycker jag är mysiga.
Många konfermeras för att de vill ha presenter. Men jag gör det nog för att jag är nyfiken på hela den här grejen... och presenterna är ju såklart ett stort plus :)
Igår firade vi Mari som fyllde år! Jag cyklade till henne kl.7.00 på morgonen igår :) Tog bar på mig och stack. Sen åt jag hos henne. Gav Mari en rosa klocka från Sorbet (bilden). Sen klädde vi ut henne och stack till stan. Hon fick gå fram till personer och fråga om de kunde vara med på kort med henne. Typ roliga personer ;) Om hon klarade av att få tio kort så fick hon en present. Mari som är så duktig fick ihop typ 20 kort :) Sen åt vi på Pizza Hut. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hahaha tack för det super fina klockan typ en av de bästa preenterna ever :D <3 och en fin dag hahahah!

2008-08-30 @ 22:07:58
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0