Annars då?

Om cirkus en månad ska jag tillbaka till min bästa stad igen. Mer naiv än förr men känner lite såhär då:
Pourquoi pas? Varför inte? 
Vilket gör mig till en segerdansare i nuläget.
Annars då? Jo, vi har varit ett gäng som fyllt år, där jag är inräknad. Så dagen innan gick vi och åt på Dubbel dubbel ett gott gäng och drack hallon-mojitos i temuggar. Det var gödi. Sedan blev det en hel del hederlig öl & pingis. 
I fredags var det kulturnatta, så efter jobbet hoppade jag över till Konstmuseet med Anna och kollade in Tom McFaul mfl. Plus utställningar. Kulturnatta är en himla bra idé.
 
Ha d
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När vi är unga får vi segerdansa hur mycket vi vill. <3

2014-10-16 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0