The owls are not what they seem

I fredags åkte jag och sex andra tjejer in till Bryssel för middag och bara för trevlighetens skull.
Emma, Victoria och Gabbi!
Synd att jag inte får besök nu när jag hittar så mycket bättre inne i Bryssel! (De som vill se det bästa av Bryssel, bara att komma nu inom fem veckor). Nu ser det lite ut som att jag menar att lejonmannen här ovanför är det bästa och ja, exakt så.
Turststråk.
Grand P.
Sen satte vi oss på en mycket mysig Italiensk restaurang. Åt en mycket god tomat-, mozzarella-, basilka-, pinjenötspasta.
Emma & Victoria!
Clara & Gabbi!
Olivia!
Fin Emma!
Stopp för dessert på McDonald's!
Sen skulle jag leda gruppen till en spelning som fanns någonstans - hittade såklart inte. Istället fann vi fina smågator.
Fullkomligt älskar alla väggmålningar i Bryssel!
Jag, Emma & Victoria var lite efter så tappade bort dem andra en stund!
Påvägen fann vi en massa mysigheter!
Tillslut nådde vi Palais de justice och fick tag på dem andra. Sen satte vi oss på en uteservering och tog sedan tåget hem till Waterloo igen!
Idag har jag varit ute på en 11 kilometers promenad ensam, kändes bara fint att lyssna på musik och samla tankarna lite. Och idag är det morsdag i Belgien. Saknar mammi lite extra idag för det.
Nu blir det trevligt söndagsplugg!

Kommentarer
Postat av: KB

Gott med mat och har du någonsin tänkt på att du ser ut som en rotfrukt ellen?

2012-05-19 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0