Onsdag 20 Juni, hem.

I onsdags när jag flyttade hem från Bryssel möttes jag, som planerat, av Mari & mina kära föräldrar. Men jag visste inte att det skulle trilla in 6 andra små fina människor när middagen var klar. Blev så himlahimla glad. Hade önskat mig lite i smyg en liten överraskningsmiddag! Grill & sol på balkongen med de bästa.
Elin & David
Frida & Jenny
Anna & Tove
Mari & Carl 
Haha, hej. 
Mari känner aromerna sprudla. 
<3
Well hello there. 
Åt jordgubbar till frukost, mumumums.
Mari hade målat och blåst upp pastelliga ballonger, uppskattat!
 
Wah, har de bästa vännerna & familjen helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Maro

Min dubbelhaka är alltid lika fin. Men inte lika fint som att ha dig hemma!!! Åh trevlig kväll det där. Ps ja superbloggsöndag!

2012-06-25 @ 13:00:31
Postat av: Maro

Min dubbelhaka är alltid lika fin. Men inte lika fint som att ha dig hemma!!! Åh trevlig kväll det där. Ps ja superbloggsöndag!

2012-06-25 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0