Lost my place in the field.

Igår hade jag finbesök av Mari och Anna (Sedan av Elin, förlåt Elin för mina skämt om dina goa odör, du luktade jätte gott) Fikade, lärde ut lekar och hade det bara bra.
Bästa människorna.
Efter bästa kafferepet gjorde jag mig i ordning för Nillas 18-års kalas! Grattis igen Nilla och tack för kalaset, var himla kul!
Det var meningen att vi skule sova hos Frida, men vi missade vagnen med fem minuter och det var verkligen sista. Glömde att det var en vanlig vardag. Väntade på BK och fick sedan skjuts hem till Tove av hennes syster som var i närheten. Åt en massa pommes och somnade för sent.
Kissemissen.
Finaste.
Fick lyxigaste frukosten av Toves snälla papa T och åkte sedan hem när det började mörkna och dagen försvann som alla andra.
Ska se om jag kan släpa mig bort till Frida. Ha en trevlig Fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: elin

ouch, svider fortfarande. hälsa på mig på mig när jag går gatan bara så skall vi nog kunna ordna upp det där!

2012-01-07 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0