Gammal.

Idag vaknade jag upp innan brunchen, satte igång med att städa hela rummet, satte igång två tvättar, vädrade, bäddade, vek iordning allt i garderoben, åt brunch och hängde sedan tvätt. Känner hur rynkorna smyger sig fram i facet på mig. Stannade även inne igår och allt var lugnt och skönt. Åh, haha. måste kompensera detta till nästa helg, annars lär jag försvinna helt snart. Fast, ja, duktig är ju aldrig fel att vara. (Plus att det behövdes rejält)
Lovar, ska skriva mitt brev till dig idag! Saknar dig. Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha skrattar åt din toffel i fönstret!!!

Smitta av din duktighet på mig tack!

2012-01-29 @ 15:59:09
Postat av: Ellen

Du vinner veckans, finn fem fel Mari! Haha. Skaskaska!

2012-01-29 @ 17:06:25
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Tovs

Åh fina, längtar så! Puss saknar dig hemskt mycket

2012-01-30 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0