Hej, jag lever.

Igår flög jag tillbaka till Bryssel i sällskap med Clara och Linda. Blodade ned flygplatsen med ett litet sår från fingret, dramatiskt. Nu är jag installerad och redo för fem veckor skola innan nästa lov. Plus att jag och mitt fina resesällskap taggar Paris, som vi ska till om två helger, sjutton dagar. Då hoppas vi på att finna ett mycket vårigt Paris och bara glida runt och njuta och ha det bra i vår fina lägenhet.
Taggar även festivalsommar. Dock var det ett hårt slag att jag inte kan gå på Hulstfred - men inga skadade och jag ska blunda när den tiden är kommen och istället köra på antingen Way out west eller Emmaboda. Lutar åt wow i nuläget och min plus/minus sida visar att wow är ett bra alternativ och slutalternativ.
Veckan hemma var himla bra! Har hoppat runt i stan, fikat med bra människor, tacofamiljevänfest, sökt jobb, blivit bff med studievägledaren på Schillerska (aka slappy leg), spenderat kvalitetstid med dem bästa och lite sådant man kan göra när man är ledig en vecka hemma.
Spenderade lördagen med några av de bästabästa. Fick även uppleva Torslanda som när det är som bäst med moppekillarna, cidertjejerna och de gamlafulavolvabils-killarna, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0