Varning för flashingfrishing.

Idag fyller en av mina finaste vänner Frida arton år (och Hitler). Som tur är hann jag fira henne på lovet med både boobiecake & kalas. Jag & Frida träffades första dagen på gymnasiet när vi började i samma klass. Kommer ihåg att hon gick runt och släpade på en stor väska för att sedan vandra vidare till Orust. Vi blev snabbt lilla gänget där i klassen och har varit med om en massa bra/lite sämre händelser tillsammans. Festival, hemmafester, lägenhetshäng och en massa annat bra. Är himla glad att jag har en vän som Frida - för Frida är en av de roligaste och sjukaste vänner jag har. Ser framemot att snart kunna ses mermer än vad vi kunnat göra detta året. Hoppas du har en grym helg i Stockholm finaste. Puss, älskar dig. (Och hoppas du förlåter mig för bilden, tycker den är hemskt festlig ändå)
Flygande katter endast vid festliga tillfällen!
Och pussande fisar såklart! Update: Clara upptäcker de pussande fisarna - bästa jag skrivit.
Sist men inte minst, ett av de bästa Emmaboda minnena. Oslagbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0