En dag i Bryssel

Igår åkte jag, Anna & Klara in till Bryssel för att undersöka andra ställen.
Fin!
Annas personliga fotograf!
Himla bra!
Besökte de Afrikanska kvarteren, vilket var intressant!
Sen hittade vi til vår förvåning Urban Outfitters & Soho på en fin liten innergård.
Hejhej, jag var också där!
Efter att ha gått runt ett bra tag stannade vi för att fylla på med energi.
Sen tog vi tåget till Waterloo och vandrade hem.
Tog en massa kort på vägen så jag minns Waterloo också, på ett ungefär.
Åhå mys.
Köpte med mig en passande mugg från Urban Outfitters. Känns fint!
Alltid lika kul att upptäcka Bryssel lite mer. Gillar ju Bryssel mer och mer. Hejaheja. Nu blir det en väldigt lugn dag. Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0