Nappe Dynne & det spännande skrivbordet.


Satte precis upp en nymålad favoritkille på väggen! Napoleon slår allt & alla. (Förklaring till Nappe Dynne). Update Lördag 11:51, ångest då jag tycker bilden här bara ser hemskt misslyckad ut och inte liknar Nappe Dynne alls. När jag sitter i min säng och kollar på väggen ser det ut som Nappe, så går in på bloggen varje timme och tror att det ska se bra ut, men nej. Ta bort hmmmm. Update: Lördag 12:31, gjorde små ändringar och bytte bilden här på bloggster. woopwoop
This is where the magic happen.
Fina människor (Claras mugshot)
Har målat och lyssnat på Bob Dylan (på hyllan), arty as hell. Det är fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Skapa en sekt eller kolla film? Det är svåra val alltså. Man kan i alla fall inte gå ut säker nu för tiden. Det är strålande sol, sen BAM, ösregn. Vädret är nuts woopwoop. Drar det säkra kortet och stannar inne. Har hälsat av Clara som lämnar mig för sin familj denna helgen, trodde vi var i samma team, ey? Ska passa på att göra allt hon inte gillar att göra, vilket är... Får fundera på den grejen. Wuttiliwuttinthebutt, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0