I fredags.

I fredags åkte jag, Klara, Emma och Victoria in till Bryssel med Clara & hennes vänner som var på besök. Där åkte vi till Les Halles och njöt av att det var så himla festlig stämning i stan. Hängde en massa prideflaggor överallt så kan ha varit någon slags pridefestival. Sen fortsatte jag, Klara, Victoria och Emma vidare. Tog ett litet stopp på McDonald's (fick min hamburgare gratis, så jag rullar) sen var vi redo för att skaka rumpa. Hann med en massa trevligt den kvällen. Satt mitt på Grand Place och träffade trevliga människor. När Bryssel är som bäst helt enkelt!
Victoria & Emma innan vi skulle åka.
Rosa himmel.
Klara.
Jag var pepsi.
Himla bra kväll måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0