Atombomb

Godkväll! Idag hade vi nationellt prov i Sv B, himla skönt att sluta vid elva istället för halv fem måste jag säga! Var en massa fint ljus nyss, så hoppade runt och tog lite kort.
Nytt på väggen! Två akrylmålningar för att testa färgen lite. Övning..
Känner mig som ett litet tomt skal just nu. Inte på något dåligt vis eller så, men har inte så jätte mycket att tänka på just nu känns det som. Mitt huvud är tomt, fast med påtvingat plugg i. Skalet har i alla fall roat sig med att spela in videos, spela in lite musik och fotat idag. Känns ju i alla fall lite bra. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Är fascinerad hur bra du målar. Diggar fortfarande lika mycket ditt slott, min herre! Puss

2012-04-26 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0