Rue haute

Körde på icetea och fransk tidning!
Igår hade vi en mycket värd studiedag! Nästintill 30 grader satt fint.Låg ute på balkongen och hade det bra. Andra valde att ligga nere på gräsmattan.
Nu sitter jag i en fin liten lägenhet i Bryssel med hela familjen samlad! Så himla bra. Har gått runt och kikat på fina gator, som jag aldrig sett förrut och ätit på en lokalresturang. Beställde in en massa olika smårätter, tapas, som det heter. Väldigt gott må jag säga.
Ska försöka reka lite till nästa helg då mina fina vänner kommer på besök. Har ju inte sprenderat så mycket tid i Bryssel än. Nu blir det kortspel och imorgon blir det mer att se!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh vad fina bilder du tar då Elleeen!

Hoppas du har det kanon med familjen i Bryssel :D

2011-10-01 @ 20:52:42
URL: http://jenniferibryssel.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhå, familje mys! Låter mys. (Med familjen) Ja. Man vill ju bara bo med dig på slottet och träffa dig every fucking daaay. Åh. Puss

2011-10-02 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0