Tuggumikonster på hög nivå.

Hej och hå dra på! Haha. Orkar inte. Är totally fast i Photo Booth nätet. Men jag får allt klappa mig själv på axeln och säga: det är okej. Då känns det bättre och jag kan ta fler kort, hurra!
Om sju minuter är det brunch, lycka på hög nivå.
Igår hade vi det riktigt trevligt. Först började vi kvällen hemma hos Kristina. Fatta lyckan av att få stiga in i en villa för en gångs skull. Var jätte längesen nu! Kramade alla möjliga rum och var glad.
Sen åkte vi vidare till Touch Down och där fortsatte kvällen fint. Trevligt att komma ut lite efter en hård vecka i skolan!
Efter brunchen blir det till att ta tåget in till Bryssel med tjejerna. Nä, nu måste jag göra iordning mig lite, fyra min kvar ju.
Halleluja.

Kommentarer
Postat av: Mari

Du är söt

//Elin, Mari och Josef F

2011-09-24 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0