Om det inte var skydd på att ladda ned oskyldiga filer som gif-program hade detta varit ett roligare inlägg..

Ja, jag blev fascinerad av mina gråa-läppar. Så festliga ju!
..för då hade bilderna rört på sig. Speciellt min mun. Äter ju nästan upp te-påsen.
Ja, här satt jag och tog det lugnt på kvällen. Gick och kokade lite hallon & nypon te och kollade ett avsnitt flight of the conchords. Då mådde man!
Ska ner och äta middag om fem minuter. Sen ska det fixas och ordnas lite och när vi är klara med det blir det utgång! Hurra för fredag! Och blev lite glad i hjäratat av att tänka på att vi får brunch imorgon också. Eh heheh. Fint. Nu rör det sig i korridoren här!
He en fin fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: Alice

Ett tips: www.makeagif.com :)

2011-09-02 @ 19:57:58
Postat av: Mari

Skrollar för att se gifsen. FEDT MANNEN!

Peppar att träffa dig.

2011-09-03 @ 11:40:00
Postat av: Ellen

hahah, skrattar högt. Folket samlas utanför min dörr. Typ. Kunde vart. Skrollar loss nu också, rätt underhållande. Gah, dör. vad vi kommer ha det bra!!!

2011-09-03 @ 20:49:53
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0