New lips.

Tjena, skaffade nya läppar idag. Är dem inte rätt fräscha?
Har haft min chillidill-dag idag! Dvs håltimmorna flödade. MEN. Har matteprov imorgon. Första kapitlet. Jag och Viggo har studerat flitigt i köket. Får se om det lönar sig.
Annars skulle vi ha fotboll idag. Men det var jag och en tjej till som kom. Slutade med att vi tog en springrudna istället. Passade nästan bättre då jag fick mer tid över till matteplugg sen.
Har fastnat i en Jens Lekman bubbla, igen. Verkar komma lite då och. Så nu blir det enbart Jens för ett tag. Blir ju så lycklig i mitt lilla hjärta.
Har skrattat i omgångar till den hör bilden hela dagen. Hittade på Sofies blogg. Haha, dör.
Your arms around me, kära Jens. Hej.

Kommentarer
Postat av: Mari

valen, åh hahaha sötast, bebisval på det. DÖR!!!!!

Dina läppar är mums!

2011-09-21 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0