Fruktoman utan barn.

När familjen var på besök förra helgen fick jag några tidiga födelsedagspresenter. Och åh, äntligen har jag en iPod igen. Plus att denna nya, lilla fina varelsen är så himla smart och smidig. Just love it! Plus att det ser så snyggt ut. Nu fick Veronica Maggios albumsomslag pryda bilden då den matchar så bra. Super bra present!
För någon vecka sen eller två målade jag en massa olika ankare. Hade säkert en massa plugg. Då gör man sådant onödigt.
Åh. Nu är mina vänner påväg. Peppar morgondagen som attan. Dock inte att fylla år, alltid trevligt, men saknar känslan man hade när man var liten. Då kunde man knappt vänta. Nu är det, just fine, gott att fylla år lite. Lägga till ett litet ental i sina år är inte fel. Fast känns ju som att jag varit sjutton hela året. Suck.. att fylla år sent alltså. Ingen stor hit. Men nu ska vi inte vara såna! Hurrahurra för att det ska bli en fin födelsedag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0