Finbesök

Hej! Har varit tyst en stund här på min lilla blogg. Har mest varit stress och plugg den senaste veckan. Men förra helgen, då hände det mycket! Då kom åtta fina vänner och hälsade på. Åh, vad fint det va at träffa alla igen!
På fredagen kom Mari, Tove och Frida till slottet för att kolla in hur jag levde mitt liv här i Waterloo. Sen gick/sprang vi till Centralen för att ta tåget till hotellet inne i Bryssel. Där väntade dem andra!
Hotellet var mer som en stor oinredd lägenhet. Perfekt tyckte vi!
Emelie!
Tove!
En morgon hade vi frukostpicknick på golvet.
När man lämnar Josef och Viktor ensamma med en kamera kan man förvänta sig en full rulle med vackar bilder!
Lite så här kunde det se ut också!
Tog inte med kameran ut, men det var en helg fylld med mys, restaurangbesök, dans och kärlek. Perfekt! Så himlahimla bra födelsedagspresent. Nu är det bara två veckor tills jag ser dem igen! Can't wait. Snart ska vi gå till Carrefour och handla lite, sen blir det tennis och sen myskväll. Behövs efter hektiskt vecka. Är faktiskt riktigt fint väder igen! Hurra.
Pussar

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

hej!Puss på dig stumpan!Vill gärna prata med dig på skype!!

2011-10-14 @ 23:29:05
Postat av: Mari

HAHA dör lite av deras pixs. Åh finast att hälsa på dig. Saknar helgen!

2011-10-15 @ 17:39:43
Postat av: Anna

ÅHH. Saknar dig som tusiken. Längtar tills du kommer hit!! Då ska jag sniffa på dig tills du kräks. Puss

2011-10-16 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0