Slänger några av mina inspobilder rakt i era faces

Mitt längsta Halloweenfirande någonsin. Tre helger. Sista nu på lördag. Blir till att slänga på sig en liten svart cape och se nöjd ut.

Känner mig helt tom på ord. På idéer. På intresse för saker och ting. På allt. Skolan slog till hårt redan första dagen och jag är trött som tusan. Det börjar redan bli mörkt och jag kommer sakna alla där hemma ännu mer nu när jag varit där och blivit påmind hur fina vänner, hur fin familj, hur fin stad jag har. Bara till att komma in i rytmen här nere igen.
Känsloladdningen jag andas ut är neutral. Frågan är om jag lutar mot positivt eller negativt. Basiskt eller surt. Plus eller minus. Jag kan och vill inte utveckla vad jag menar, med detta och med allt annat. Är bara trött på mig själv. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0