Känslan när man är påväg till lektionen, möter läraren som säger att lektionen är inställd.

..och sen trippa upp till sitt rum och ha en ledig morgon. Så himla skönt! Har även duschat och haft en bra morgon. Igår jobbade jagoch Gabbi assen av oss med absolut sista Företags ekonomi-uppgiften! Känslan att vara klara. Värt att stanna uppe längre för det. Det jobbiga är att jag har minst lika mycket av plugget kvar till idag. Inte okej.
Igår hade vi i alla fall världens goaste dag. Det började med att vi åkte till Manons chokladfabrik och fick en massa choklad och onödig kunskap. Känner mig som en allmänbildad människa, nu med kunskap om hur det ser ut när man gör praliner, hur man crystaliserar chokladen osv osv. Hurra!
Efter två timmar chokladkunskap släpptes vi av på den stora shoppinggatan i Bryssel! Lite folk + bra väder, perfa. Efter flera timmar fyllda med kvalitetstid i affärertog vi tåget hem med flera borttapade SSBsjälar. Väl hemma blev det middag med efterrätt.
Helt okej dag. Nu ska jag bestämma mig om jag ska lägga min lediga stund på att vila eller plugga.. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar den där dansen du gör på första bilden. Snygga skor också, mycket snygga! ÅHÅ, kom allmänbildning, kom.

2011-11-24 @ 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0