Augusti, 1100





Haha, åh, fini.

Igår var jag på kalaspuff i Partille (därav första bilden)! Träffade härligt folk, men det kändes som att tiden gick lite för fort! Sen blev det kärra.
Igår var jag med om en värsting krigsskada efter jag kommit hem från min ytterst hurtiga joggingtur från jobbet. Stod sådär vackert uppe med benet uppe på handfatet och filade fossingen. Så slant den plötsligt och landade väldigt hårt på badkarets vassaste kant (som även sprack). Det slutade med väldigt, väldigt mycket blod. Blev alldeles skräckslagen, stackars lilla mig. Nu går jag runt med en väldigt ond fot med världens jack, UNDER foten. Ja. Sådär jätte fint under foten, så att man måste gå på såret vid varje kliv. Jätte kul. Förstörde halva lördagen. Jag som var så på toppen där efter hurtbulle rundan på sex/sju kilometer! Men tur att kvällen blev bra i alla fall.

Idag har jag spelat bas och läst i min tjocka medeltidsbok. Plus ätit våfflor. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare, renarama krigsskada det där ju! Det där får du inte göra om. Kryiskramar till digis, puss.

2011-04-06 @ 20:07:31
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 02:51:12
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: e.

haha den översta bilden på mig </3

men du är ju snygg så.

2011-11-15 @ 19:39:36
URL: http://efterapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0