Nödvändig livsinformation.





-orskar inte hur snygga bilder.

Japp, nu har jag gjort franska nationella prov två dagar i rad. Och ett förra veckan. Sista kommer nästa vecka. Blah. Aja, sen går vi in på steg fyra, så det rullar på!
Har ledigt imorgon, halleluja!
Föresten, har börjar skriva hemskt ointresserande gratulationer på fäjsbåk. Fast fnittrar lite högt för mig själv och skickar det. Idag fick det bli Grattmahatma Ghandi. Kändes helt rätt faktiskt. Om det inte är Gratmahatma Ghandi kan det vara grattelatte eller gratäng. Lite kalas på det faktiskt. Intressant, jag vet.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilka najsig bilder! Steg fyra?! Du är inte klok, Madicken! Snart far du ju till det landet också. Ojskibojski vad tiden går. Jag hejar på dig på dom där proven, ingen annan! Pusss.

2011-03-02 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0