dorothea.


I veckan bjöd jag hem dessa unga små damer till hederligt balkonghäng. Alltid lika fint att ses!

Elin rullade hem till sig och Anna stannade med mig i det tomma huset! Först kollade vi på film och tänkte att vi skulle somna dirket. Men istället så kunde ingen av somna förren klockan var halv sex på morgonen. Varför sova när man kan hoppa runt och leka James Bond och student hela natten?

Anna.

Jag har även varit sjuk i veckan. Och är knappt frisk. Ae. Jobbigt.
Så jag bjöd hem Mari på tekaffe, rabarber, hembakat och äpple i onsdags. Så fint sällskap.

Mari.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem vill sova när man istället kan leka studenter. Mycket vacker kväll med er skuttisar. Hih. Puss

2011-06-11 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0