Mixed up.


Igår hälsade jag på Carl och Niklas i tatueringsstudion! Nöjda killar. Precis när jag steg in öppnade sig himlen som bara den! Åska och pissregn. Ostabilt väder de senaste dagarna?


När molnen tog en liten pause studsade jag vidare till Slottskogens kolonier där Viktor bor lite ibland. Gick och åt chickensoup & jösses-vad-gott-bröd med Viktorr och hans mammi.

Efter middagen åkte vi till Kungsportplatsen där en minnesstund för Oslo tog vid. Tände ljus och stod kvar en stund. Jag har nästan aldrig kännt mig så här hjälplös. Det är vidrigt.

Viktor imorse.

Sen drog vi på lite kalas. Fint att träffa folk man inte sett på länge/eller inte sett alls, hmm.


Man kunde hitta mycket fint i den lilla stugan.



Helgen har varit jätte bra, om man bortser från all sorg till Oslo. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Carl är cool. Coolkatt på han. Diggar den där stugan enormt. Man blir ju bara avundsjuk på ditt liv, snyggefisen! Hihih. Puss.

2011-07-24 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0