the high wont fade here, babe

Igår bjöd jag över dessa två trevliga damer på fika.

Mormor & morfar har varit på besök. Då kan man hitta kakburkar sådär snällt kvarlämnat.

På kvällen skuttade vi ner till havet. Där invigde vi min rosa, runda grill med marshmallows. Sen efter ett tag kom Mari och joinade gruppen.

I tisdags färgade jag och Tove våra hår! Toves blev lite fel och mitt blev väl bra, men lite tråkigt. Så idag far jag iväg och köpte en lite bättre och mörkare färg- Hurra. Och hurra för Toves röda hår, som hon fick till idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt var så fint, det här få vi ta och göra om!, sa flickan och log lite smått. puss

2011-07-21 @ 21:43:52
Postat av: Anna

Jag tackar för fikat och allt ballkong hängandet. Mycket trevligt. Håller med den andra flickan. Ler också lite smått. Inte peddovarning, alltså. Bara fina grejer. Puss

2011-07-22 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0