two walls one head




Dem kommer kliva på dig igen.

Idag är det sista lediga dagen! Är nog lite glad att våren närmar sig för varje dag i alla fall. Idag har jag i alla fall hunnit snyfta lite till ett Glee avsnitt, kokat kaffe, skrivit om Antikens grekland, fotat och sjungt falskt.
Nu ska jag nog sätta mig och göra racer gif bilder. Kanske dyker upp senare. Hej.

Update, typ tre och en halv sekund efter.

Mini racebilar som jag och Mattis köpte i kärras "exklusiva" godisaffär. (och nej, det är inte min tumme som dyker upp, nej nej)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skrattar lite åt dom dära racerbilarna. Det var fint och bra köpt. Vår är faktiskt väldigt fint. Så det är väl okej att tiden tickar lite. Puss<3

2011-01-10 @ 18:18:45
Postat av: Mari

Vilka bilar. Vilka bilar.

Väl spenderad studiedag<3

2011-01-10 @ 19:12:36
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: juliag

wa mannen snyggt

2011-01-10 @ 23:21:38
URL: http://juliagardlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0