Mixed




1. Victor's back
2. Jag har en ny fin tröja och nya kostymbyxor, som jag bara vill pussa på. Halleluja!
3. Mat. Jag är hungrig. ge mig! Här och nu.

Idag var Mattis och hans paranteser (parents) på fika i vårt hem! Checkade av några saker inför vår lilla resa till Vemdalen! Ser fram emot det rejält nu. Härligt! Det behöver man göra. Se fram emot saker. Saker som inte är för långt bort, som sommaren och varma vindar.
Nu har jag även bytt profilbild på ansiktsboken, jobbigt med stora förändringar alltså, suuuuck.

HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg rygg den där killen Victor hade. Vill bara bita i den.

2011-01-17 @ 19:51:15
Postat av: Anonym

man vill bara klappa ryggen som tillhör victor. man får. man får för.. nu är frågan; för polisen? eller för victor?

2011-01-17 @ 20:16:03
Postat av: Anonym

man får.. för båda!!!!

polisen kan bli lite sur, men man får..

2011-01-17 @ 20:36:15
Postat av: Anonym

hahah. åh. gose!!

2011-01-17 @ 21:01:40
Postat av: Anna

Blev lite halft kär i bilderna faktiskt. Inget konstigt alls. Låter helt underbart att åka skidor med mattisboy och co, hih. Puss, snyggwe

2011-01-17 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0