en dag, kanske igår.




En dag, kanske igår, hade jag och Mattis mys frukost med nybakta frukostmuffins.

Hej. Kom hem för en stund sen från att ha varit på mitt och Mattis första biobesök tillsammans. Vi måste ju ha gått på bio tillsammans efter fyra månader tänker man. Så vi valde att se på nya Narni filmen i det spexiga 3D formatet! Kalas tyckte båda jag och han.
Igår hade vi Glee-maraton som tusan hemma hos Frida. Vi var åtta små barn, ivriga inför vad som väntade våra ögon. Och som vi tittade! Var uppe till klockan 6 på morgonen, filmade lite överallt och mumsade socker. Mycket trevligt.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh så gott. Jag kommer hem och äter upp dem och er :)<3

2011-01-09 @ 13:03:00
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0