Deux mille onze


SAY CHEEEEEEESE!

 

Hej. Goddag. Vad trevligt att träffas här. Jag har haft en helt underbar nyårsafton med en massa trevligt folk. Språkeliten var på topp! Först åt vi hembakad pizza och skakade rumpan till peppad musik i Partille, sen far vi vidare till Majorna. Stod ute på en fotbollsplan med Major-bo och skrek. Sen gick vi in tills klockan blev mycket. Åkte hem till Kärra med Tove. Sen har jag och Mattis legat hemma hos honom och varit totally döda. Ganska härligt.

Nu får jag se vad jag ska hitta på idag. Vill träffa så många. Hör av er folks! Det var väl ungefär dennna texten som jag kunde åstakomma idag. Puss


Kommentarer
Postat av: alice (SKÅNEALICE!!!1111!!!111)

OKEJ. för det första, finaste bloggen. FÖR DET ANDRA. har letat en evighet efter ett program som gör stora GIF-bilder, men misslyckats. vad heter ditt program? )))))):

2011-01-04 @ 23:37:02
URL: http://inbillad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0