Saint Nicolas

Hejhej, körde posekalas innan jag trippade ner till minglet före Julbalsmiddagen i lördags kväll!
Julbalen var så himla bra! Ska lägga upp bilder från middagen. Alla var mycket stilga och det var mycket välordnat!
Har varit och sett några avsnitt Mysteriet på Greveholm med tjejerna. Bojkottar årets och kör en klassiker. Ett säkert kort, åh, nostalgi på hög nivå!
Och idag är det Saint Nicolas-dagen (som Jultomten för franska barn) och Finska Nationaldagen, hurra för Finland antar jag.
Sen efter skolan skulle jag titta lite på The Last Song, och awrkawkek, spydde lite vad hemsk den var. Alltså fulaste och mest misslyckade filmen någonsin. Menmen, vad hade jag förväntat mig av Miley Cyrus egentligen? Somnade i panik och stängde av snabbt och lätt när jag vaknade. Spännande eftermiddag or what?!
Hej.

Kommentarer
Postat av: frodo

du gav den ingen riktig chans. okej miley är det fulaste och mest misslyckade någonsin. MEN DU GLÖMMER HENNE POJKVÄN. finaste killen någonsin. såg du slutet, gråter som ett barn, hjälplöst

2011-12-05 @ 22:28:53
Postat av: Ellen

haha. försök inte!! skådespelet låg på nivå minus hundraelva och det var världens mest klyshiga lines - fast typ att dem inte ens lyckades göra dem klyshiga utan bara lågkvalité. Baha. Nej. inga sorgetårar här inte, och överdriver inte! Huue

2011-12-05 @ 22:49:42
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0