Julafton, Stockholm.

I Fredags tog vi bilen upp till Eksilstuna där vi åt middag hos farmor och farfar för att sedan fortsätta till Stockholm och fira årets julafton.
Kalle Ankas jul i full fart.
Suddiga, förväntansfulla barn.
Alltså, gosigare unge får man leta efter. Mitt kusinbarn Leo, mini linslus och min privata stylist.
Leo, Malin och Carl, som tog på sig tomejobbet!
Filip tar emot ett av alla de hundra julklapparna.
Leo lassar över ett paket till högen.
Malin, Anette, Leo och Micke.
Daniel och Leo inspekterar klapparna.
Sen var det bara till att börja riva upp alla paket och börja leka.
Bra julafton! Dock var man helt slut. På juldagen åkte vi och kollade på kusin Daniels mycket snygga lägenhet, sen vidare till Micke och Anettes fina boing och sedan åkte vi allihopa till Hasse och Maggan (där vi hade julafton och där vi sover) för att ha ännu ett julbord (aldrig. mer. julmat. tack.) På kvällen stack kusinerna och Carl ut till Stureplan och jag fick stanna hemma och kolla Mozartfilmen (extended version, omg!!!!). Ja. Det kan ju vara kul det med. (Dock väldigt film)
Kom hem till Göteborg i Måndags och igår var vi på stan och åt sushi hos Frida och sen vidare till Le pain francais för att dela på en stor kanna kaffe ända tills klockan blev mycket och caféet stängde. Bra dag!
Nu har jag fångat mammas trevliga förkylning och känner mig en aning instängd i kroppen. Ska se till att bli frisk för snart är det ju nyårafton!
Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut som en riktigt fin jul det där. Vi får träffas nästa år då!! (Svar ja, jag försker vara lite rolig...) Puss

2011-12-31 @ 15:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0