varm orangina, kalla armar.

Hej där! Nu sitter jag och dricker varm orangina i mina otroligt mjuka morgonrock. Håll i dig nu, har varit ute på en 2 timmars lång powerwalk idag. Jag, Jennifer, Clara och Linda gav oss ut i tro om att vi skulle ta 4 km rundan. Men så tänkte vi ta lite längre. Blev ganska så mycket längre om man säger så. Men ack så mycket fint vi har sett! Dem finaste husen, finaste skogarna och finaste fälten.
Har verkligen haft fullspeckat schema idag! Började 08:15 - fullt med lektioner, endast 5 minuters raster och sluta tjugo i fem. Sen ut på den promenixen fem. Hade dock musik sista lektionen. Åh, vad mysigt det var! Hade ju nästan tårar i ögonen när jag stod där med basen i handen. Typ. Heh. Var fyra i gruppen med goaste läraren också. Fast fler skulle tydligen vara där. Spelade först lite i band, sen satt vi alla med ackustiska gitarrer och sjöng. Skönt att koppla av lite efter denna dagen!
Hej!

Kommentarer
Postat av: tovs

jag tänker ta med lille brasse bas när vi kommer ner. du ska inte behöva vara utan grabben. anything else?

2011-09-01 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0