Tea & noodles night.

Igår kväll stannade vi som sagt inne. Samlades ett gäng i vårt lilla mysiga kök och åt kvällsmat, te och nudlar! Finfint!
Sen hoppade jag, Johannes och Alex vidare till mitt rum med mina mjuka mattor.
Idag har jag klarat av den jobbigaste dagen på schemat! Pust. Sen tog jag, Viggo, Clara och Jennifer en go springrunda och därefter lite tennis. Behövs lite träning, alldeles för mycket och bra mat här ju. Dem göder oss som tusan! Kanske smart att ha kvar idrott B i alla fall då..
Jag och Johannes ska nog ner och checka musikrummet som finns i slottet! Hoppas jag hittar en fin bas. Hehe, abstinens!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅHHH! Vill också vara med och äta nudlar på kvällen. Det verkar som du har det strålande! Här är det regn. Och allt är typ äckligt. Hoppas du hittar en bas!! Hade ju varit fruktansvärt kul att imponera på alla där. Hihi. Puss

2011-08-24 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0