Smygtitt på kvällsaktiviteter.

Jennifers rum!
Viggo och Clara!
På vift ute i korridoren!
Clara bor här uppe på ett loft! Hon delar rum så nederdelen tillhör Nikita.
Har mest blivit hänga schlänga runt kvällar nu denna veckan! Vardagar liksom. Då hoppar vi runt till varandras rum och bara gosar.
Clara, jag och Viggo somnade nästan allihopa i min säng igår natt. Inom parantes, liten säng! Men dem kravlade sig upp tillslut och så fick jag hela sängen själv. Fast ändå fint med lite sällskap.
Får se om jag kan komma ur mysbubblan och tagga till lagom till kvällen. P.i.p

Kommentarer
Postat av: Frodo

Jag dör på dig ellen! du gör så mycket, så jävla mycket nytt och du har varit där i en vecka liksom. Så avundsjuk, på dig och på de som får vara med dig! Okeeeej erkänner väl att jag började lipa när jag såg det nu när jag såg era mys bilder och att ni ligger i samma säng och somnar ihop. Vet ju hur satans mysig du är!! Puss finaste

2011-08-27 @ 00:36:57
Postat av: tovs

åh så har du det så braaaa. hatar att det alltid kommer på världens depp-fina låtar när jag kollar p+å dina bilder. blir ju så jobbigt då. allt ser hur fint ut som helst och ser ju ut att vara jättegosiga vänner du har! jag saknar dig så. puss från mig

2011-08-29 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0