Nî hùi shuo zhonggúo hùa ma?





Idag såg jag ut som på bilderna ovanför, lika läskig som på första bilden. Nej då! Idag säger vi hipp hipp hurra till min kära moder som fyller år! Gick upp tidigt så hade lång tid på mig innan jag trippade iväg till skolan. Skönt! Plattade håret som omäxling och alla trodde att jag hade klippt mig. Skönt att man bara behöver en varm platta för att få lite förändring ey?
Funderar på att bli träningnarkoman för nu tränar jag.. absolut ingenting, mahah nöfff! Lite deprimerande kanske. Ska man satsa på en springrunda imorgon? Jaaaaa, så ska det låta!

HEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Kommentarer
Postat av: Mari

Vi borde springa.

Du var läskigt ball cooling!

Kinesbarn<3 haha puss

2010-09-28 @ 21:49:06
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom där kinesteckerna ser väldigt coola ut. Man blir lite fundersam på vad dom betyder bara :) Grattis grattis Kristina-bus! Mihih, puss<3

2010-09-28 @ 22:09:46
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Aurora

Tänk när man pluggade kinesiska, vilka tider! Har ni också Wang Jiaming i era böcker? Längtar tills på lördag så jag får visa mina balla men ack så utdöende skills ;)

2010-09-29 @ 18:22:06
Postat av: Malin

sv: åh, tack tack. har ju fotolektion en gång i veckan nu för tiden. asbra.



läser och förstår du de där kinestecknen?!?!? cp. haha. puss <3

2010-10-03 @ 14:28:47
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0