HEJ! HEhe.. heee. RÖKFRITT PÅ JORDEN.



Idag har jag röda läppar, vitfjäder i ena örat och en spindel i andra, röda naglar, dalmatiner dansandes runt mitt huvud, 94:a mag tröja ovanpå en svart klänning, doc's, rumpa, ben, hjärna (???) JAAAA fy fan vad smart jag var på mattelektionen, typ satt där som världens geni. Kanske ett fake geni? hmm. Nä du där satt jag och sa svar efter svar på exemplena på tavlan och rätt, det var det... inte.. JOOO. Det var det som tusan!

Idag kom MARIIII på besök! Vi hade en lovelyyyy lunch i schillerska lägenheten och ännu bättre på parkeringen där vi ordagrant hängde vid/på lyktstolpen. TAX LAX DU ARMA KVINNA!
Slutade ganska sent, sprang och köpte yoggi jalla jalla jalla och hittade underbaraaaa tjocktröjor på beyond retro som jag inte hann prova för jag sprang och höll i Mattis hand medans han åt thai mat i arkaden, kändes lite som den filmen med malin åkerman.. vad heter den nu igen? Berättade friskt om att hon i filmen sniffade som ung och det resulterade att stora matbitar åkte ut genom hennes näsa. Det älskade Mattis att höra medans han åt sin mat. Gos och mys!
Nu är jag hemma och ska duscha. Fast orkar inte. så.. hm. Jaja får se. Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

ÅÅÅÅÅH MYSTRÖJAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA'

DU ÄR MATTEGENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI SES IMORGON! DET VAR BÄSTH ATT SE DIG!!!

SKRATTADE GOTT OCH ÄLSKADE VÅRT HÄNG!

LUGNA DIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! H KVINNA

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS<3

2010-09-16 @ 17:00:05
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga kläder, myyyys! Älskar att du sa det där äckliga till Mattis-boy när han åt :)))) JAJAJAJAAAA! Puss på dig din lilla korv<3

2010-09-18 @ 00:16:38
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0