Gult är fint, rebelliskt.



Idag har jag invigt min nya fina tröja som jag köpte igår! Åh, saknar gårdagen nu. Den var något extra.
Imorgon och på fredag slutar jag tidigare! Sådant är ju alltid trevligt.

Har ätit chili corn carne och halsat kaffe, gott var det! Bara så att ni vet. Och har sett klart på andra avsnittet på fjärde säsongen av Gossip girl. Fällde en tår eller två. Haha, festligt!
Har inte så mycket mer att säga nu. Förutom att hasch leder till heroin. Inte så värst festligt. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härig tröja du har investerat! Tårar behövs för att liva upp stämingen lite. Heroin? - Nej tack. Puss<3

2010-09-24 @ 18:19:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0