En helt vanlig balett föreställning en helt vanlig kväll (+++ o & o)


Jag och Mari dansade balett enda tills vi var genomsvett. Mattis satt med höghatt och fluga vid sidan av medan vi två balettdansöser framförde vårt bästa genom tiderna. Ja du, det var något det!


Mari gav mig "the" tatuering alltså, fedt med majs.

Gush allstå, vilken kväll! Har skrattat mer än vad jag är kapabel till tror jag. Helt crazy bananas. Tror nog att jag och mari vällde över med flum då vi hade mycket att ta igen! Ojojoj. Kan inte berätta vilka äventyr vi gick igenom! Men vi började i alla fall hemma hos mig dit Mattis trillade in och sen David, Linnea & Lilja och sen flyttade vi kalaspuffet till Linnea, mycket trevligt!
Jag sitter här och Mattis sover den lilla guten. Tror jag ska äta något. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

busbarn. Haha, så härligt med dans och allt(?!?!?!?) Svar- Ja. :)<3

2010-09-19 @ 17:05:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha jag har aldrig i hela mitt 16 åringa liv sett någon dans så bra som du! HELT OTROLIGT! Tänk vad vi skratta och tänk vad det for ut saker ur din bak!



Förresten detta är helt awsm att det ser ut som du har vampyrgaddar för det blänker på dina läppar. UNBELIEVABLE<333

2010-09-19 @ 19:33:35
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

- HAHAHAHA. Well.. I'm a vampire I'm a vampire.. And I've lost my fangs again!

2010-09-20 @ 07:57:55
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0