Katter och snus.


alltså, dör så snygg.



Lite favoriter i repris, fast har redigerat Twiggys bild.


Coolaste katten i stan.

hej. Igår sov jag inte länge alls. När jag gav upp tanken att ens försöka sova, läste jag Bridget Jones, lyssnade på musik, såg på musikvideos och skrev i min svarta bok. Funderade också på om jag har blivit för van att somna i Mattis famn och därav sömn problem. Om det blir värre hyr jag nog in pojken för veckan.
Idag var det sooool! Åh. Det var bara att nicka till Tove & Frida och sen stack vi till våran soliga trottoar i Haga. Drack kaffe, åt choklad och babblade babbel. Fint.
Fick även rosa cupcakes från Karltex då de hade premiär för Amy Winehouse's nya kollektion i samarbeta med Fred Perry. Goda cupcakes var det i alla fall allt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Mateus gubben låter som knark. Fint. Hej. Härligt med sol och en 40minuters resväg med dig. Tjo-flöjt. Puss<3

2010-10-25 @ 21:28:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0