Je crois que Francine est profondément malheureuse.




Kollar Factory Girl för andra gången. Första gången var på en Onsdags håltimme med Mari. Dem onsdagarna vi brukade åka hem till Mari för att antingen göra minipizzor, toasts eller tortellini och se på film. Kom ihåg att filmen berörde mig så djupt. Den fick mig att må illa till mods på något sätt. Den här gången berör den på andra sätt. På bra sätt I guess. +++update- okej, man mår lite illa av vissa händelser.

Hade min stora pälsjacka idag. Och jag gillade det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

VÅRA ONSDAGAR VAR SÅ BÄST. Saknar dem tåriögat

Edie är en så sorglig historia men hon verkar som en fin människa ändå. Du var då fin du med, pingla!<3

2010-10-20 @ 22:47:20
URL: http://cerise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0