Sjukling, perfaaaaaa.





Här sitter jag, hemma för andra dagen. Inte kuuul. Igår målade jag naglarna svarta och sen strök jag på sådant där vit, glittrande lite genomskinligt och då blev det en sådan där grön metallic färg! Nästan lite awsm på det.
Har kollat på film efter film, attackerat en hel halstablett påse och druckit litervis med te. Sweet.
Imorgon räknas jag som ett år äldre. Kan bli trevligt. Om jag blir av med detta fanskapet!! Gaaaaah. Bort bort boort.
Har inte så mycket mer att säga en GOOD BYE FRISKISAR OCH SVETTISAR!

Kommentarer
Postat av: Mari

Ditt expriment nagellack var inte lite dåligt inte. Tusan vad fint!

Du räknas som en 16åring. Gaaash skumbanan!

Jag tror jag tillhör den sistnämnda kategorin, Svettis <3

2010-10-06 @ 22:00:35
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag älskar dina naglar med den färgen, HÄRLIGT! Du ritar fult. Nej nu ljög jag. Du ritar fantastiskt fint. Mysmys med äldre siffror och bättre tänk i hjärnan! Puss<3

2010-10-09 @ 15:46:42
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0