En lektion eller två. Bilder från de senaste veckorna.


Solens sista, värmande strålar kanske. Kaffe på en trottoar i Haga förra eller förr förra veckan.

Jag och Maris trevliga behov som vi då och då mättar. frukost till middag. Denna gången var det på min födelsdag. Finaste <3

Bästa.

Annas fina fötter vid rep tid. (Måste repa snart, dör)

Mari spelade med Johns Vatten en sen kväll i Linneakyrkan på kulturnatta. Lät mycket bra!

I torsdags rusade jag in i skolan för att gå på första lektionen. Men den var inställd. Så jag och några andra flickor och pojkar satte fart på Café Berlin. Det var lite smått underbart. Drack kaffe, te och varm choklad i någon timme eller två. Ute föll de först snöflingorna.

Fint i fönstret. (Man kan se snön utanför såg jag nu)

Förra helgen. Teamwork då vi städade Fridas lägenhet.

Igår befann jag mig i en av de finaste lägenheterna med bästa läget! Ryser lite. Den låt på Stigbergstorget precis ovanpå Bengans! Där träffade vi trevligt nytt folk och från förra helgen.

Oliver och Isak hand i hand.

Efter det besöket trallade jag och Tove hem till Kärra. Så gick jag till Mattis tomma rum och la mig. Somnade som en stock och sen efter några timmar dök även han upp.
Hade mys morgon och sen stack jag vidare till baslektionen. Trevlig helg!

puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Älskar att mitt ansikte är helrött på johnsvatten bilder.

Vi borde ses oftar. Det var överdrivet längesen.

Jag saknar dig<3

2010-10-25 @ 17:10:36
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

HAHAHA gillar att mitt huvud är helt rött på johnsvattenbilden.

Vår frukostar är finast! Vi måste ses oftare, det var för längesen<3



Jag saknar dig.

2010-10-25 @ 18:04:07
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Ellen

Gillar du var osäker på om kommentaren kom fram eller inte och skrev en liknade till, hihi <3 miss u toooo.

2010-10-25 @ 19:43:42
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga bilder. Snö till och med. Oj. Mihih. Puss, snorvalp<3

2010-10-25 @ 21:35:08
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0