Beloved.



I Lördags när jag och Mari trallade runt på stan för att köpa en wunderbar fjällräven jacka till henne fann jag min mycket efterlängtade pälsjacka! Den hängde på weekdays secondhand "hörna". Åh. Äntligen! Hade på mig den i morse ända tills jag steg utanför dörren och kände hur varmt det var idag! Lite synd nästan. Hade liksom lust att kura ihop mig i min kära jacka. Men icke då!
Mitt huvud har varit så spänt nu i några timmar! (Sen vi slutade ungefär) Känns inte världsbäst! Känner lite hemskheter i halsen också. Bajs med bokstäverna A, S, B & J.
Har druckit typ fem koppar kaffe i två omgångar och kollat DH säsong sjuu. Spännande ju!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mari

DIN JACKA ÄR SÅ SNYGG! DU ÄR SNYGG!

Jag har bullfriss (Y) Hade min räv på bussen idag svettades som en finne i bastun. Så det var ett smart val Ellen.

Åh jabs alltså. Hoppas du mår bättre nu<3



och att du får använda din coola jacka snart också.

2010-10-04 @ 18:11:02
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Jackan ser helt fantastisk ut! Måste se irl!!! jag<3förkortningar. Härligt att åka tre hållplatser varje måndag med dig, flickebarnet mitt. Puss<3

2010-10-04 @ 21:43:31
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0