Paraden är inställt gubben.





Kolla! Fashion Toast har härmat mig med bakgrundsbilden till mobilen, hähä!

Ganska underbara bilder. Typ. Ibland. Yes. Ego.

Imorgon blir det geogarfi prov plus klippning! Har kollat lugg frisyrer och korpsvart hår alldeles för länge, börjar nästan tro att jag har det. Mys. Men om det blir av blir det till hösten! Nu blir det fräsch sommar frill. Och jag gillar det. Eller?
Kaffe (L) Puss på olle?

Olle, 5 år

Vad är det värsta du vet?

Att dö. Det gör jag när jag gör det, och jag har inte dött en enda gång ännu.

Vad är kärlek?
Att man är kär i någon. Man kan bli blind. Man kan bli blind av kärlek. Då kan man inte se den som man är kär i. Man gifter sig när man vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0