Holy notedoodles.


Source: weheartit

Jag och mina små skogsmullar överlevde vandringen! Det var riktigt trevligt, ibland jobbigt men det är sådant man får ta. Vi låg 6 st i ett litet tält, fick panik ibland. Krossade anna då jag rullade ut ur tältet vid tre, trodde vi skulle upp, var mest förvirrad. På kvällen satt vi runt lägerelden och grillade och snackadem, mos.
Fatta vad man uppskattar sitt hus nu. Duschen, toan, sängen, ALLT! Min rygg är inte i det bästa skicket kanske, eller jo nu har den mjuknat or something like that (?).
På fredag sticker klassen till Budapest! Hur trevligt liksom? Ska ha det bäst. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt trevligt i skogen med alla er små skogsbarn! :) haha, asch! Jag överlever minnsan :) Modenatur!!!111 :))))<3

2010-05-11 @ 13:35:08
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: tack så mycket. haha, ja, i en liten resväska eller något kanske jag får plats? det skulle vara mycket trevligt! :)



ni får ha det så bra där i budapest. <3

2010-05-12 @ 20:13:00
URL: http://looneyluna-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0